עומדים להתחתן במזל טוב? מן הסתם, התחלתם לבדוק מחירים עבור אולמות וגני אירועים, קייטרינג, ושאר שירותים שונים, ומיד חשכו עיניכם. הבנתם שאתם לא יכולים להתחתן, בלי שתיקחו הלוואה קטנה. עם זאת, אינכם רוצים להיקלע לחובות דווקא לקראת החתונה שלכם והקמת תא משפחתי חדש. אם כך, איך בכל זאת אפשר לחגוג חתונה נהדרת, בתוך אולם אירועים איכותי, ועדיין לא לקחת הלוואה ולחסוך בהוצאות?

כמה טיפים לחיסכון יעיל

  • לבחור את היום המתאים – לא חייבים להתחתן בחמישי בערב, למרות שזה היום הנוח ביותר. יש לזכור שזה גם היום המבוקש ביותר שיש. כדאי גם לוותר על תאריכים מיוחדים כמו 1.1 או ה15.5.15. במקום זה, קחו לעצמכם יום "רגיל" שיעלה פחות. יום ראשון הוא היום הכי פחות מבוק שלחתונות – ולכן המחירים אשר אולם אירועים יגבה מכם יצנחו. גם תאריך "סתמי" יסייע בהפחתת המחיר.
  • רכישה מסיטונאי – רכישה בסיטונאות עבור החתונה שלכם, מתאימה לכמה מוצרים שונים. כך למשל, אם אתם מעוניינים בסידורי פרחים ומפיות – רכישה סיטונאית שלהם, תספק לכם מוצרים איכותיים אך במחיר זול. גם רכישה סיטונאית של אלכוהול ושתיה קלה, תוריד באופן משמעותי את מחיר החתונה, ועדיין תאפשר מגוון אדיר של משקאות.
  • סיכום כמות המנות – אחת הבעיות במחירים שגובים מכם, היא שאתם מתחייבים לכמות אורחים מסוימת. אם באה יותר – אין מספיק אוכל. לא באה מספיק – שילמתם לחינם. לכן, יש לבחור אולם אירועים שיהיה מוכן לסכם אתכם את מחיר המנות הסופי רק כ24 שעות עד מועד החתונה עצמה, כדי שתהיו בטוחים כמה אורחים עתידים להגיע.
  • הפריפריה – אפשר לבחור באולם אירועים או גן אירועים שנמצא בפריפריה. כיום מרחקי הנסיעה הם קצרים, ופער המחירים בין הפריפריה לתל אביב הוא עצום.

מתחתנים בכיף ובלי הלוואות

כך, תוכלו לארגן לעצמכם חתונה נהדרת ואיכותית, מושקעת במיוחד, ועם זאת – לא להיקלע למצב שבו אתם צריכים לקחת הלוואות חוץ בנקאיות.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
איך מתחתנים בלי לקחת הלוואות חוץ בנקאיות?, 10.0 out of 10 based on 1 rating