בר מצווה בקבר רבי מאיר בעל הנס

בר מצווה הוא אירוע מכונן עבור כל אדם יהודי ומשפחתו המציין את הגעתו של הנער לבגרות על פי הדת היהודית. בדרך כלל חגיגות בר מצווה נעשות באולם/גן אירועים או בשילוב ביקור בכותל המערבי בירושלים אולם משפחות רבות מעדיפות לחגוג במתחם ציון שבו בקר רבי מאיר בעל הנס. כשם שידע רבי מאיר בעל הנס לחולל ניסים וישועות לעם היהודי לאורך ההיסטוריה בחייו, כך גם נשמרה לו הזכות לעשות כן לאחר לכתו ובמקום בו הנער הופך לגבר זהו רק סימלי לחגוג את האירוע הקדוש במקום קדוש שיעניק לילד ברכה, ישועות וניסים רבים.

תיאום מול הגבאים במקום:

מפעם לפעם נערכים במקום אירועים שונים אך אלה נעשים כמובן בתיאום עם הגבאים במקום. הם יתנו לכם את המידע המלא והמפורט יותר אודות מה צריך כדי לקיים את האירוע, כמה אנשים יכולים להיכנס, מה יהיו סידורי העלייה לתורה, לברר שאין אירוע אחר במקביל באותו מקום ועוד. ניתן יהיה לשלב את האירוע עם אטרקציות נוספות בטבריה לאחר מכן ולשלב את הטקסים הקדושים והתפילות בשטח ציון שבו הם ייערכו.

דברים שאתם רוצים לברר:

  • היכן בדיוק מתקיימים הטקסים: באיזו רחבה, מה תהיה התפאורה ואיך אפשר להתאים אותה לכבוד האירוע.
  • כמה אנשים יכולים להיכנס במקום הן מבחינת חניה והן מבחינת אזור השהייה במהלך הטקסים, התפילות, הריקודים והחגיגות.
  • מה כולל האירוע ומה אתם צריכים לארגן ומה הגבאים מארגנים עבורכם.
  • מתי מתקיימת העלייה לתורה, מה סדר היום, מה קורה לפני ואחרי, היכן מתארחים באזור ועוד.
  • אילו מחוות מיוחדות ניתן יהיה לעשות עבור קבר רבי מאיר בעל הנס ותפילה לכבוד הקב"ה במקום הקדוש.
  • האם יש צורך באורחים נוספים מטעם ישיבת אור תורה היושבת במקום לצורך השלמת מניין לתפילות ו/או במהלך האירוע עצמו?
  • אילו אטרקציות ניתן לשלב במקום מבלי לפגוע בקדושת המקום או לחילופין ניתן לערוך במקום סמוך בשת"פ עם הגבאים.
  • כיצד ניתן להגיע אל המקום בתחבורה ציבורית- מידע אותו יוכלו להעביר אל האורחים במידת הצורך.
  • ועוד…

קצת על רבי מאיר בעל הנס:

קבר רבי מאיר בעל הנס נמצא בטבריה ומשמש כמוקד עליה לרגל של תיירים רבים מכל העולם וכמובן גם אלפי ישראלים הפוקדים את המקום בכל חודש לתפילות, הילולות ופעילויות נוספות. רבי מאיר בעל הנס הוא אחד מגדולי הצדיקים של העם היהודי והיה הגדול מבין התנאים בדורו. אמירות רבות שלו שולבו בגמרא ובתלמוד שכן היו כה חכמות ועמוקות. כל אדם יכול להגיע אל הקבר, להדליק נר ולשאת תפילה לקב"ה מתוך אמונה מלאה שרוחו של רבי מאיר בעל הנס תסייע בהעלאת התפילה אל המקומות הנכונים כדי שזו תישמע ותעניק את הישועות והנחמות המבוקשות. אנשים מתפללים לפרנסה טובה, אחרים לקידום בעבודה, חלק לפתרון בעיות בזוגיות, חלק לפוריות והקמת משפחה ואחרים לטיפול בבעיות בריאות. בין היתר במקום נערכם גם אירועים שונים כמו בר מצווה וכן הילולות ופעילויות שונות המופעלות על ידי אנשי הישיבה אור תורה המתחזקים את המקום.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
בר מצווה בקבר רבי מאיר בעל הנס – מה צריך לדעת, 8.0 out of 10 based on 1 rating