ממונה בטיחות בחתונה שלכם

אם אתם עומדים לערוך חתונה בגן אירועים או במקום אחר, הרי שעליכם לדאוג לפרטים רבים להצלחת האירוע על הצד הטוב ביותר. כל אחד מעוניין לשמח את אורחיו, להאכיל אותם במאכלים טעימים, ולהנעים את הזמן עם מוסיקה טובה, וכל זאת לאחר ארגון חופה מרהיבה במיוחד, ותיעוד האירוע כולו בוידאו וכדומה. אבל לפני שאתם סוגרים את רשימת הפרטים אשר יש לארגן לחתונה, עליכם לחשוב גם על הבטיחות במקום האירוע ללא כל צל של ספק. לשם כך על המקום למנות ממונה בטיחות אשר יהיה אחראי אל כל נושאי הבטיחות במקום, לרבות בטיחות העובדים והאורחים שלכם, בטיחות בנושאי אש, חשמל וגז ואבטחת האירוע.

ממונה בטיחות בחתונה שלכם

תפקידו של ממונה בטיחות באירועים כמו חתונות

חתונה היא אירוע גדול, אשר בו עובדים כמה עשרות אנשים, ומשתתפים בו כמה מאות אורחים. בכל אירוע מסוג זה יש למנות אדם על הבטיחות ודבר זה מעוגן בחוק על פי הנדרש. על ממונה בטיחות באירועים מסוג זה לוודא כי המקום פועל על פי כל הנוהלים אשר החוק מחייב לרבות:

  • נוהלי תברואה שונים בהכנת המזון והגשתו
  • נוהלי בטיחות אש במקום
  • נוהלי בטיחות חשמל וגז
  • נוהלי בטיחות לשעת חירום
  • נוהלי בטיחות להצבת מתקני תאורה, הגברה או תפאורה
  • נוהלי אבטחת המקום

ממונה הבטיחות אחראי כלפי המקום והרשויות על ביצוע כל דרישות הבטיחות על מנת לקיים אירוע מסוג זה, וכמו כן על הדרכת העובדים במקום באשר להתנהגות בשעת חירום, במצב של שריפה וכדומה.

עריכת חתונה היא שמחה גדולה, אבל יש להתייחס לנושא הבטיחות במקום כאל הדבר החשוב ביותר, על מנת שהאירוע יעבור בצורה חלקה וללא פגיעה במי מהאורחים או העובדים במקום. על כן, לפני שאתם סוגרים עם גן אירועים או כל מקום אחר לחתונה שלכם וודאו כי יש למקום ממונה בטיחות מוסמך.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *