עומדים להתחתן בקרוב ובמזל טוב? אין לנו ספק שאם אתם זוג צעיר, אתם חושבים איך לתכנן את החתונה המושלמת כך שאתם וכל החברים שלכם תיהנו. אתם כבר קבעתם עם הדיג'יי שיביא את הלהיטים האחרונים, בחרתם את האוכל הטרנדי ביותר שיש, וכבר בחרתם את השיר לחופה שלכם. עם זאת, אתם גם זוכרים לעתים – שיש לכם קרובי משפחה מבוגרים שגם הם צריכים ליהנות בחתונה. אז איך מתכננים חתונה ככה שגם סבא וסבתא ייהנו כמו כל האורחים הצעירים?

כמה דברים שכדאי לזכור

  • אוכל – אפשר לבחור אוכל טרנדי וטעים מאד, שגם יהיה בריא ויותאם לאנשים מבוגרים יותר. זכרו שאנשים מבוגרים צריכים להפחית במלח ובמאכלים מטוגנים. בסופו של יום, כולם מרוויחים מאוכל טעים ובריא – הצעירים והמבוגרים כאחד!
  • מוזיקה – לא לדאוג, לא צריך שכל הריקודים יהיו משנות ה 60, אבל אפשר בהחלט ליצור פסקול מוזיקלי עשיר במיוחד. אפשר לבחור מגוון רחב של סגנונות, לשלב בין ישן וחדש, ואפילו לשלב מוזיקת עולם מהעדות של הסבים והסבתות, כדי ליצור מחווה מרגשת ומהנה כאחד.
  • ישיבה – כדאי לזכור שעבור אנשים מבוגרים, זה כיף מאד לרקוד, אבל רבים גם זקוקים למנוחה. חשוב מאד לוודא שבאולם או גן האירועים יהיו פינות ישיבה נוחות, עם כיסאות איכותיים, וכן ספות נעימות.
  • החופה – אל תשכחו שכאשר אתם מגיעים לחופה עם בני הזוג, כדאי שמעבר להורים שלכם – גם הסבים והסבתות יהיו לידכם. זו יכולה להיות מחווה מרגשת במיוחד, גם עבורכם וגם עבורם.

לתכנן חתונה מושלמת

כפי שאתם רואים, אין שום סתירה בין חתונה מדהימה ומרגשת עבור זוג צעיר, לבין ההנאה של המוזמנים המבוגרים לחתונה. היום, יותר מאשר בעבר, אנו עדים אף לגשרים בין הדורות, כאשר הצעירים נהנים להיחשף לתרבות הישנה יותר, ואילו המבוגרים מקפידים להתעדכן בכל מה שהצעירים אוהבים – וזה תקף גם לחתונות ללא כל צל של ספק!

3rd age- הגיל השלישי- עזרים ופתרונות לגיל השלישי ולבעלי מוגבלויות

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)