איך מתחילים לארגן חתונה דתית בימינו?

נערוך לכם סדר בכל המושגים:

  1. רישום נישואין ברבנות- הדבר החשוב ביותר בחתונה דתית, הוא להירשם כזוג ברבנות. הרבנות תציב מספר דרישות. חלק מהדרישות יהיו לסדר רב שיערוך חופה וקידושין, ומדריכת כלות ומדריך חתנים.
  2. דגשים במציאת האולם:

חשוב למצוא אולם המתאים לציבור הדתי. לפעמים אפשר לשכור רק אולם, בלי שירותי קייטרינג ותזמורת, וכו'. על מה לשים דגש בעת חיפוש אולם?

  • קייטרינג כשר– אם קייטרינג האולם אינו כשר, עדיף להזמין קייטרינג חיצוני.
  • תקליטן עם אופי דתי– חשוב שהתקליטן יכיר את המוזיקה החסידית, ולעיתים יש שירים שהקהל הדתי לא ירצה שהתקליטן ישים.
  • צלמת חתונות– חלק מהמגזר הדתי יעדיף צלם שמעסיק צלמות אירועים.
  1. כשרות מהודרת- יש מגוון רחב מאוד של קייטרינג איכותי עם כשרות מהודרת. כדי לחסוך בכסף, אפשר להזמין מנות זולות יותר לחברים ולחברות של החתן והכלה "מנות משמחים". מומלץ לדאוג לכיבוד אחרי המנה העיקרית, לחברים ולחברות שבאים לרקוד ולשמוח עם החתן והכלה.
  2. בחירת התקליטן- חשוב שהתקליטן יתאים לסגנון של החתן והכלה. מומלץ לבחור תקליטן מהסגנון הדתי של החתן והכלה. למשל: בחתונה דתית לאומית- תקליטן דתי לאומי, בחתונה של חב"ד- תקליטן חבד"י.
  3. גמ"ח אביזרי ריקוד- בחתונה דתית, יש מצווה לשמח חתן וכלה. לכן הריקודים תופסים חלק חשוב מאוד בחתונה דתית לרקוד ולשמוח. איך שמחים? ישנם גמחי"ם המחלקים אביזרים לשימוח בעת הריקודים: קשתות, מטרייה עם סרטים, נצנצים, וכו'. אפשר להשיג מגבעות וכובעים לריקודים אצל הבנים. אפשר להשיג בובות חסידיות גדולות בשביל הריקוד, או להטוטן שיעשה מופע אש.
  4. מזכרת מהחתונה- המזכרת הכי נוחה היא ברכונים. כל אורח הולך בזמן שלו, וכך מברך ברכת המזון עם הברכון.
  5. רב מסדר חופה וקידושין- החלק הטקסי בחתונה דתית הוא החלק החשוב. חלק החופה הופך את הזוג לנשוי. לכן אחרי רישום הזוג ברבנות, חשוב למצוא רב שיסדר חופה וקידושין. חשוב לוודא שהרב דאג להכנת הכתובה והבאת הכתובה לחתונה.
  6. קניית טבעת הנישואין- אין חתונה בלי מסירת הטבעת לכלה.

חשוב לדאוג שהיה בחופה: נרות, גביע, טלית שפורסים מעל החתן והכלה, כוס לשבירה.

המאמר באדיבות אתר ברכונים-לחתונה.co.il

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
ארגון חתונה דתית בימינו, 10.0 out of 10 based on 1 rating