ירח דבש בחו"ל  יכול להיות חוויה בלתי נשכחת. נופים חלומיים, בתי מלון מפנקים, ארוחות גורמה במסעדות רומנטיות, אטרקציות מרתקות והמון תמונות שאפשר להעלות לפייסבוק. אבל למה בעצם חו"ל, אם כל זה יש לנו כאן באילת? עיר שטופת שמש בכל ימות השנה, עם עולם ימי מרהיב ומיוחד, עם שפע של אטרקציות וחוויות קולינאריות ברמה בינלאומית, מרכזי קניות בדיוק כמו באירופה וחופים מפנקים כמו בתאילנד – אילת היא מקום אידיאלי לירח דבש רומנטי מהסרטים. כל מה שצריך זה לבחור את המלון האידיאלי ולצאת לדרך.

ירח דבש באילת – המלונות

ירח דבש באילת, להבדיל מחו"ל, הוא הרבה יותר זול ונגיש. באילת יש כל מה שצריך לנופש רומנטי בלתי נשכח. נתחיל מבתי המלון. הם תמיד מפנקים ותמיד נגישים לכל כיס. במיוחד אם עושים קצת שיעורי בית ומוצאים מבצע אטרקטיבי שיציע מחיר בהחלט שווה. ברשימת המלונות האיכותיים ביותר אפשר למצוא את מלון המלך שלמה, רויאל ביץ, דן פנורמה, הרודס פאלאס, אורכידאה, הנסיכה, הילטון מלכת שבא – כולם מציעים סוויטות מלכותיות ושירות ברמה בינלאומית. לצידם אפשר למצוא מלונות הרבה יותר זולים אך לא פחות מפנקים כמו ישרוטל אגמים, לה פלאיה, מרקש בוטיק אסטרל מרינה, קיסר אילת פרימייר, לאונרדו קלאב ועוד.

ירח דבש באילת – הפינוק

כשמדברים על ירח דבש באילת חייבים להזכיר את הפינוק ואת הרומנטיקה הממתינה לזוגות הטריים בעיר עצמה ובבתי המלון. יש כאלה שהפינוק בשבילם הוא לבלות כל היום על שפת הבריכה או הים, בטן גב, עם כוס קוקטייל משובח ביד וצלחת נשנושי פירות ויש כאלה שמחפשים פינוק בדמות עיסוי שמנים מקצועי, ביקור בספא יוקרתי או מסעדת שף איכותית. יש כאלה הזקוקים לסוויטה מרווחת עם נוף עוצר נשימה לים ויש כאלה המחפשים חדר בוטיק קטן אך בעיצוב אלגנטי ועם ג'קוזי. את כל אלה אפשר בקלות למצוא באילת וגם מחוצה לה.

ירח דבש באילת – האטרקציות

ומה עם האטרקציות? כדי שלא ישעמם וכדי שהחופשה הרומנטית תהיה בלתי נשכחת, רוויה בחוויות חדשות ומלאה בהתרגשות שתספיק לכל החיים? באילת יש מגוון עצום של אטרקציות לזוגות בירח דבש, החל מסצנת חיי לילה תוססת, דרך הפלגות רומנטיות עם ארוחות צהריים וערב ועד טיולי ג'יפים על רקע נופים מרהיבים של פארק תמנע או מדבר יהודה. מלבד אלה ממתינות לנופשים אטרקציות כמו ספורט ימי, החלקה על הקרח באייסמול החדש, ביקור בפארק הצפרות ועוד.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)