כאשר אתם מתכננים את אירוע החתונה שלכם, מן הסתם אתם מחפשים לשלב בו איזו שהיא אטרקציה יוצאת דופן אשר תיחרט בזכרונם של המוזמנים לאירוע שלכם. אחת הדרכים הייחודיות והחדשניות ביותר בענין זה היא שימוש בעגורן!

חתונה מעופפת

מה עגורן עושה באירוע שלכם? אם כן, עגורן הוא מנוף ענק השייך לקטגוריה של ציוד מכני הנדסי ובאמצעותו ניתן להרים גופים כבדים. מלבד אתרי בנייה של רבי קומות ומגדלים, השימוש בציוד הזה נפוץ לאחרונה גם בתחום האירועים. חתונה מעופפת בשחקים מבטיחה ללא ספק חוויה בלתי נשכחת הן עבור הזוג המאושר והן עבור האורחים:

–          תצפית ייחודית על שטחים פתוחים בגודל עצום

–          נוף עוצר נשימה לכל אורך האירוע

–          תחושה יוקרתית ואקסקלוסיבית

–          חוויה משותפת לכל הגילאים

–          מזכרת חד פעמית לאורחים שכבר ראו הכל

היתרונות הפונקציונאליים של חתונה מעופפת הם רק חלק קטן מהסיבות להצלחת האירוע. אפשר לקיים את החתונה בכל מקום בארץ, לבחור בכמות משתתפים גמישה וגם לתת למספר גדול של אורחים, חברים ובני משפחה לקחת חלק בחוויה.

דגשים לתכנון חתונה מעופפת עם עגורן

הנה דגשים שיכולים לעזור לקראת בחירת עגורן ותכנון של חתונה מעופפת בשחקים:

א. מזג אוויר – האקלים בישראל אידיאלי עבור חוויה של חתונה מעופפת. מצד שני, יש להתעניין לגבי ההבדלים בין תנאי מזג האוויר בעונות השונות ולהתחשב בעיקר במגבלת הרוח.

ב. מזון ושתייה – אין הגבלה לגבי סוגי המזון והשתייה שניתן להביא אל חתונה מעופפת. חברות העוסקות בתחום ישמחו לייעץ לכם לגבי התפריט האידיאלי עבור סוג החתונה והאירוע.

ג. בטיחות – החשש הגדול ביותר של בני זוג הוא מהוראות הבטיחות של חתונה מעופפת. בפועל, מדובר על חתונה עם יתרונות בטיחותיים רבים הנובעים מהקפדה על כללי מפתח. שטח החתונה הוא סטרילי לחלוטין, המתקן נבדק על ידי מעבדות איכות בינלאומיות וכל פעילות לרבות החתונה עצמה מכוסה בפוליסת ביטוח מקיפה.

לסיכום, עגורן מצליח לפרוץ את גבולות תחום הבנייה ומגיע בתנופה גם לעולם האירועים במטרה להבטיח לכל חתן וכלה חתונה בלתי נשכחת.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)