כיצד לתכנן את החתונה המושלמת

כולם יודעים שעל מנת לתכנן את החתונה המושלמת, יש לבחור באולם אירועים אידיאלי למטרה זו. בחרו באולם אירועים הממוקם בסמיכות למקום מגוריכם, אשר מכיל את כמות האנשים שברצונכם להזמין. הקפידו כי מחירו יהיה בגבולות התקציב שלכם ובררו האם בעליו מהימנים. בעת חיפוש אחר אולם אירועים לחתונה, העדיפו אולם בעל אמצעים למניעת החלקה. כך תוכלו לוודא כי כל הנוכחים באירוע ייהנו מן החוויה הטובה ביותר. לאחר בחירת אולם האירועים המתאים, שכרו את שירותיו של קייטרינג איכותי לחתונה, דאגו לסידורי פרחים, שלחו הזמנות לחבריכם ורכשו את שמלת הכלה.

מניעת החלקה

כיצד תמנעו החלקה באירועים

  • אריחים למניעת החלקה: במידה ואולם האירועים לחתונה שלכם כולל גם מרפסת או חצר, וודאו כי הם מרוצפים באריחי דק למניעת החלקה. אריחים אלו הינם דקורטיביים מאוד, ומשרתים את המטרה נאמנה. אריחים הדק עשויים משילוב של פלסטיק ובמבוק, ומגנים גם מפני קרינת UV. במידת הצורך, תוכלו לבקש להתקין אריחים אלו גם בתוך המבנה.
  • ציפוי לכה שקוף ומונע החלקה: בקשו מבעלי האולם כי ימשכו את רצפתו בציפוי לכה שקוף, בגוון מבריק או מאט, אשר יסייע במניעת החלקה. במידה ומדובר ברצפת שיש או גרניט פורצלן, ניתן להשתמש גם בסילר ייחודי, השומר על הרצפה ומונע החלקה של הנוכחים באירוע.
  • מניעת החלקה במדרגות: גם גרם המדרגות המוביל אל אולם האירועים עלול לסכן את חיי המשתמשים בו. למניעת החלקה במורד מדרגות המבנה, התקינו פסי סיליקון יצוקים למניעת החלקה על כל מדרגה ומדרגה. במידה ואתם מעוניינים במראה רשמי וחגיגי יותר, בחרו בפסי אלומיניום מסוגננים. במידת הצורך, תוכלו גם להתקין דגם בעל פולטי אור, אשר יסייע לחוגגים בעת כיבוי האור והדלקת אורות הריקודים. השאירו את הבחירה האסתטית בידי בעל האולם, אך ידעו אותו בנוגע לאפשרויות הקיימות בתחום.
  • אופן ניקוי הרצפה: על מנת להשלים את אמצעי ההגנה השונים שכבר צוינו, וודאו כי בעלי אולם האירועים מנקים את רצפת האולם בחומר מיוחד, המונע החלקה. זהו אמצעי מניעת החלקה שהוא יעיל, זול, ומאפשר שמירה על רצפה נקייה ומבריקה.

כך תוכלו לשמור על היקרים לכם באירוע החשוב בחייכם

רבים אינם יודעים כי אחת הסכנות הטמונות באולמי אירועים הינה סכנה של החלקה. איש אינו מבטיח כי הכלה, הוריה או חבריה לא יחליקו במורד המדרגות, או על רחבת הריקודים. גם אולם האירועים הטוב ביותר לא בהכרח מציע את כל האמצעים הדרושים למניעת החלקה. וודאו כי בעל אולם האירועים התקין אריחים ופסי סיליקון למניעת החלקה, מרח ציפוי לכה שקוף ודאג לניקיון הרצפה בחומרים הייעודיים. במידת הצורך, בקשו ממנו להשלים פעולות חשובות אלו בטרם הגעתכם. כך תוכלו לוודא כי כל האורחים יעזבו את האולם שלמים בגופם ומרוצים ברוחם.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)