בלונים

בלונים יכולים להפוך כל חתונה שגרתית לאירוע בלתי נשכח עבור החתן והכלה ללא כל צל של ספק, וכמו כן עבור המשפחות והחברים. המטרה של בלון היא לצבוע את האירוע בצבעים מקוריים ולהכניס לתוכו אווירה מרעננת ומרגשת במיוחד.

במונחים של עלות מול תועלת, בלונים לחתונה הם הפתרון היעיל והמשתלם ביותר לכל הדעות כיום. מעבר לכך, כיום ניתן להשתמש בבלונים בצורות שונות כאלה ואחרות, וכך להביא לידי ביטוי העדפות אישיות שונות.

מהפרחה ועד קישוט

אז אם אתם בעניין של האטרקציה הייחודית הזו, אלו הן האפשרויות הפופולאריות עבור שימוש בבלונים לחתונה:

א. הפרחת בלונים – אין רגע מרגש יותר מזה בו החתן והכלה נכנסים יחד או לחוד אל השביל אשר מוביל אל החופה. על מנת לציין את המאורע הכל כך מרגש הזה, מן הסתם כדאי להפריח בלונים צבעוניים, להתמקד בלבן, צהוב וכחול וכך לתת לזוג הצעיר תמיכה מוראלית בדרך אל החופה.

ב. קישוטי שולחנות – יש גם דרכים סולידיות יותר להשתמש בבלונים לחתונה. דרך אחת היא לדוגמא לפזר את הבלונים על השולחנות בתור קישוט. ראשית, כך ניתן להקנות לשולחנות מראה מיוחד העולה בקנה אחד עם חשיבות האירוע. שנית, בלונים משתלבים נהדר עם פרחים או אמצעים דקורטיביים אחרים.

ג. שער כניסה – כדאי להכניס את האורחים אל האווירה הנכונה כבר מהרגע הראשון עם שערים עשויים בלונים. שערים אלו מבטיחים למשוך את תשומת ליבם של הילדים, המבוגרים וכל המוזמנים אל האירוע.

ד. קישוט רכב – אי אפשר לדבר על אפשרויות לשימוש בבלונים לחתונה מבלי להזכיר את קישוט הרכב. כדאי לקשט את הרכב עם מספר בלונים גדולים במיוחד, אולם אפשר גם לבחור הרבה בלונים קטנים.

לסיכום, כל האפשרויות המופיעות לעיל מייצגות רק חלק קטן מהאופן בו ניתן להשתמש בבלונים לחתונה. ראוי להזכיר גם הדפסה על בלונים, הענקת בלונים בתור מזכרת ושימוש בבלונים בתוך רחבת הריקודים. בחרו את הבלונים שעושים לכם את זה והתחילו את החתונה ברגל ימין.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)