שימוש בפוסטרים מאז ומתמיד היה יעיל מאוד לצרכי פרסום. עסקים, כנסים, מפגשים ומודעות שונות מפורסמים באמצעות פוסטרים ונתלים על לוחות מודעות בכל רחבי הארץ, מדי יום, כולל על קירות, בכניסה לבתי עסק, בקניונים, מרכזים מסחריים פתוחים ועוד. ישנם פוסטרים קטנים וישנם פוסטרים ענקיים. בהתאם לצרכים שלכם תוכלו ליצור פוסטר מדהים, להדפיס אותו במידות הנדרשות ולהעביר את המסר שלכם לקהל הרחב. איך עושים את זה נכון? המשיכו לקרוא.

היכן מפרסמים פוסטרים ומדוע זה חשוב לעיצוב ויצית הפוסטרים?

הפוסטר הוא לרוב נייר המודפס עליו עיצוב מסוים. ישנם פוסטרים של חצי מטר בערך הנחשבים לפופולריים מאוד והם מודפסים בדרך כלל על לוחות מודעות, עצים ובערים גם על קירות מסוימים שהמפרסמים הפכו אותם למעין לוח מודעות מאולתר על דעת עצמם. אם כן רוב הפוסטרים נתלים בלוחות שבהם יש עוד פוסטרים ומודעות. למה זה חשוב? מכיוון שאנו רוצים שהפוסטר שלנו יבלוט ולא יבלע בתוך ים המסרים המוטמע על לוח המודעות. משום כך אנו רוצים לעצב פוסטר בצבעים בוהקים, עם מסר ברור וקל לקריאה כאשר את הפרטים הנוספים ניתן לכתוב באותיות קטנות יותר.

השלבים ליצירת פוסטר מקצועי ושליחתו לפרסום:

שלב 1 – בדיקת גודל הפוסטר שאתם צריכים. בדקו עם חברת הפקות הדפוס שהיא יכולה לספק לכם פוסטר במידות הנדרשות, לפי הדפסה צבעונית ובכמות הנדרשת לכם וכמה זה עולה כמובן.

שלב 2 – בקשו מחברת הדפוס לעדכן אתכם ברזולוציה ובמידות הנדרשות להכנת העיצוב בתוכנה הגרפית הממוחשבת ואיזה קובץ הם יצטרכו מכם לצורך הפקת הפוסטר.

שלב 3 – לשכור מעצב גרפי מקצועי או אם יש לכם רקע בעבודה עם תוכנות גרפיות לעצב בעצמכם את הפוסטר. בשלב הזה אתם צריכים לקחת בחשבון את הקונספט שאתם רוצים לבנות בעיצוב הפוסטר תוך שימוש בטכניקות עיצוב ואלמנטים ויזואליים שיתפסו את תשומת ליבם של העוברים ושבים ליד הפוסטר.

שלב 4 – הזנת התכנים אל תוך הקונספט העיצובי, סידור שלהם במבנה המבוקש. בחרו בפונט בעל רישיון שימוש כמובן והשתדלו להשתמש בפונט אחיד לכל הפוסטר. הגדילו משמעותית את הכיתוב של המסר העיקרי של הפוסטר שישמש ככותרת שלו. את יתר המידע סדרו בצורה הגיונית ומסודרת ואפילו תבניתית. השתדלו שהכיתוב יהיה מספיק גדול וברור לקריאה. כמו כן שמרו על מרווח מספיק בין המשפטים והשתדלו לא להעמיס מידע על הפוסטר. ודאו שהכנסתם בעיצוב כתובת ו/או דרכים ליצירת קשר לפרטים נוספים אודות מה שאתם מפרסמים.

שלב 5 – שליחת העיצוב בפורמט המתבקש לחברת הדפוס. חברה שעושה הדפסת פוסטרים בגודל ובכמות הנדרשת ולאחר מכן מתבצע האיסוף או המשלוח אל הלקוח.

ישנן חברות דפוס שיש להן מערכות לעיצוב פוסטרים באמצעות תבניות קיימות במערכת שהן בנו לטובת זה מה שמקל על לקוחות מסוימים גם את עבודת העיצוב. במידה ואין לכם ניסיון בפוטושופ ו/או תוכנות גרפיות אחרות מומלץ לשכור מעצב מקצועי לביצוע העבודה.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)