כל זוג שואל את עצמו מהי הדרך הטובה ביותר להפוך את החתונה לאירוע בלתי נשכח. לצד אפשרויות יקרות או השקעה בלתי משתלמת באטרקציות מיותרות, ישנם מקרים בהם סוג האירוע נקבע על פי האולם. כיום כבר לא צריך להתפשר על אולמות מיושנים המסודרים בצורה מסורתית ומשעממת. אפשר להזמין מקום באולם עם גינה, להפנות את האורחים לריהוט מפואר, ולהכניס אווירה מרעננת וצעירה אל חתונה בכל סדר גודל.

היתרון הגדול של אולם עם גינה הוא מגוון האפשרויות אותן הוא מציב בפני הזוג המאושר. ראשית, ניתן להשתמש בגינה לצורך קבלת

ריהוט גן באירועים

הפנים בלבד. אפשר לפזר את דוכני המזון, את השולחנות ואת הבר בפינות שונות של הגינה, להכניס את האורחים למצב רוח חגיגי כבר מהרגע הראשון, ולהבטיח זמן איכות משותף של ההורים, החברים ובני המשפחה המורחבת. שנית, ישראל היא מדינה בעל מזג אוויר ים תיכוני, ולכן הגינה יכולה לשמש את בני הזוג לכל אורך השנה. בחודשי הקיץ ניתן למקם בגינה מאווררים גדולים ונעימים, בעוד בחורף הגינה מאפשרת לאורחים לנשום אוויר צח.

הקשר בין ריהוט גן להצלחת החתונה שלכם

אין ספק כי ההעדפות האישיות של החתן והכלה יקבעו במידה רבה את האופן בו הגינה תעוצב לקראת האירוע הגדול. יחד עם זאת, ישנו נושא אחד אשר בו תלויה הצלחת האירוע באולם עם גינה: הריהוט. במידה ובוחרים לקיים חתונה באולם עם גינה, אי אפשר להתעלם מהחשיבות של ריהוט המתאים למעמד.

ריהוט גן לאולמות שונה לחלוטין מהריהוט המזוהה עם חצרות, גינות או מרפסות. אפשר בקלות לזהות מספר מאפיינים המייחדים את הריהוט המתאים לאולמות חתונה:

א. סגנון עיצוב – ריהוט גן באולמות לא צריך למשוך יותר מדי תשומת לב, אך מצד שני עליו להיות מעוצב על פי סגנון מודרני. הריהוט בחתונות מתאפיין בספקטרום צבעים הכולל לבן, שחור, אפור או בטקסטורות בהירות המתכתבות עם עיצוב עץ.

ב. מידות וגודל – ריהוט גן לאירועים צריך להתאים לאירוח של מאות אנשים. בעוד הריהוט הביתי יכול לכלול כסאות ושולחנות לארבעה, חמישה או שישה אנשים, על מנת לקיים אירוע מכובד יש להצטייד בשורה ארוכה של רהיטים איכותיים.

ג. מחיר – העלות של ריהוט עבור אולמות עם גינה לא צריכה להיות גבוהה. חתונה כרוכה בהוצאות בלתי צפויות, ותפקידה של החברה המספקת ריהוט גן לאירועים הוא להעלות הצעת מחיר משתלמת והגיונית. מהבחינה הזו, הדרך הטובה ביותר לבחור ריהוט היא לשמוע המלצות על חברות המתמחות בנושא. הגיעו אל פגישת ייעוץ עם נציגי החברה, תאמו ביקור באולם, ובדקו אילו מסוגי הריהוט ייתנו את המענה המדויק לצרכי האירוע שלכם.

האולם האידיאלי לחתונה הוא זה המציע גינה מפוארת, מרוהטת, מרווחת ומזמינה. אולם כזה משפר את החוויה של האורחים, ומקל על החתן והכלה בעת קבלת הפנים. הקפידו על הריהוט המתאים לגינה של האולם, וכך תבטיחו אירוע שתזכרו לאורך שנים רבות.

מוגש באדיבות טרופיקאזה מוצרי הצללה בעמ – משווקת סוככים לאולמות

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
האולם האידיאלי לחתונה - עם גינה!, 10.0 out of 10 based on 1 rating